Alla tiders ! ;)

skriver man igen ;P Det är så varmt ute och jag tål inte värmen :(  Blir helt svimfärdig och kan inte sova riktigt :)
Men men , man ska väl inte klaga på de heller ;P Man får vara glad så länge det är varmt ute, men lite svalare hade jag inte klagat på ... 

Har jobbat idag men slutade halv ett ,
Efter det så gick jag till banken men det var fullt ös .
 De tog en halvtimme innan man fick komma till kritan ;)
Sen kom anna och johan och agnes hit för att hämta mig och stefan och vi åkte
ut till lövudden , Jag diggar annas körning ;) hehe .. 
Sen hyrde vi 2 st trampbåtar  .. Det var lite roligt eftersom vi kom nästan ingen vart
i början för stefan kunde inte styra åt rätt håll . haha.
Nej men det var väl kul och billigt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0