Då bloggar man igen ..

Helgen har vart helt perfekt .. I fredags kom angelica hit och vi skulle ha
vinkväll men blev lite mer än bara vinet som smaka skit , vi tog fram champangen
och ölen .. Sen gick vi hem till daniel och där var oxå johan och johan ..
Jag och johan åkte runt lite sen på natten och träffade emelie .. KUL!!



I lördags så kom pappa och hämtade mig .. Blev att umgås me frida och det
blev grillning o lite skit ..


I söndags så var jag med frida och vi kikade film och åt pellans mat ..
I måndags gjorde jag ett flimklipp åt frida som tog 5 timmar ungefär ..
Och sen hade vi filkväll med frida, fanny och filippa =)
Igår målade jag staket men tröttnade ganska så fort ..

Idag har jag vart nere på stan på nå möte och träffa världens bästa ann-marie =)
Köpte mig en duk faktiskt ^^ Sen lite mat .. Har betalat räkningar och den här
månaden är ganska så bättre än förra ..

Längtar till power meet ^^ 
Lite rolig folk kommer ju till västerås som jag vill träffa =)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0