SOL ! :D

Nu bär de snart av till tärnsjö igen =) Håller på att städar här hemma ..
Ska sätta mig ute i solen ett tag ..
igår var jag hemma hos henke och drack öl och kollade film .. Filmen var
väl sådär ^^ minns inte vad den hette men tror det var en thriller iaf..
Johan var snäll och kom och hämtade mig , vi åkte runt ett tag och
snacka lite =)

Igår prata jag med fredde och vi kom fram till att vi skulle planera nått
för lördagen .. Frida ville dricka så nånting lär ju hända där i byn ^^
Men men , får väl se vad som dyker upp .. Hela familjen ska va i
tärnsjö iaf ..  Söndagen sska mamma och  dom hjälpa mig att
fixa lite i lägenheten ^^




Frida vid grillen :D




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0