Mmmm !!

I fredags så var jag hos anna , och sen cyklade jag till hälla för att
handla mjölk till henne och öl till mig själv .. JA men så cyklar man
vilse , fint !^^ 
Men kvällen blev lugn och jag var helt slut ..
Lördagen så gjorde jag inte så mycket , snacka i telefon hela dagen
nästan , och sen på kvällen drog vi ut på bmb .
Jävligt rolig kväll och jag missade sista bussen hem eftersom jag
hamnade på å restaurang ..
Men kom hem med taxi för 50 kr , delade med nån jag träffa på stan ..

Idag har jag vart ute och gått och sen har telefonen ringt som vanligt ^^

fick reda på idag att malin lämnade oss i torsdags , cancer
usch , hon som kämpat i 6 år nu .. rip (F)

Man sitter och funderar och jag o glenn har haft ettt samtal
om döden och sånna saker ..

Nej nu blire snart sängen igen ^^
Puss

Nu blir anna sur för att jag lägger ut en bild på henne men då får hon bli det (A) 
gillar bilden som fan =)
De va meningen att jag med skulle synas på bilden men är ingen bra fotograf
men lite ser man ju :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan Sandra...=( kunde du inte tagit en bättre bild:S

2009-05-18 @ 15:45:12
Postat av: sandra

Jadu anna , har fler så de kommer :D

2009-05-18 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0