Skriver..

En spännande dag kan vi ju inte påstå direkt.  Händer inte så mycket i mitt liv.
letar lägenhet i jönköping men kommer ingen vart.
Kom inte in på skolan på starten den 5 oktober så i slutet av den här månaden
har jag absolut inte ett öre att betala mina räkningar för. Kul ! ? nej .
Vet inte vad jag ska göra. Har betalat hyran för november iaf vilket jag är
väldigt stolt över att jag gjorde eftersom jag skulle ha dom pengarna o leva för
den här månaden. Ibland är jag väldigt duktig.

Från pengar till sjukdom, Har fortfarande feber och jag förstår inte varför
jag inte blir frisk. Mitt dilemma är att jag har inte råd och gå till läkaren.
Vill ogärna "låna" pengar eller lägga en till ondödig räkning på hyllan.

Jag får dricka mycket vatten och försöka ta mig en promenad om dagen..


 Saknar min underbara lukas. Åh .<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0