Skriver..

Igår ringde jag till vårdcentralen och ska dit på måndag. Känns bättre än
ingenting , har nog ett segt virus som måste behandlas.. Efter jag ringde
dit åkte jag ner på stan för att fika med frida, sen kom vi på att vi skulle
vara nyttiga och ska börja gå tillsammans så vi gick hem och hämtade fridas hund
för en promenad , men vi kom ingen vart! Frida trampade hunden på foten så
stackaren haltade. Efter det så träffade vi john och christopher och blev
ditbjudna på kvällen för några öl. Vi gick hem till frida och åt lite mat med hennes
familj innan vi begav oss till hammarby! 
Sen blev det en rolig kväll .. Undrarde om jag drack så mycket för idag är jag
bakis, jobbigt !!
Ikväll så ska jag ta de lugnt för jag är ganska seg , håller på att tvätta nu.
Men men, tack för en trevlig dag och kväll alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0