Från hjärtat ..!!

Att äntligen inse att stefan är borta för alltid är så himla skönt. Man behandlar
ingen man säger sig älska som han gjorde. Jag fick chansen att inse de efter
allt tjat från vänner och familj. Jag ska inte behöva gå runt och vara
orolig att han är med nån annnan hela tiden , jag ska inte behöva vara
orolig så fort han inte hör av sig , eller iofs så hörde han aldrig av sig ,
de va jag som jämt ringde,messa och såg till att vi träffades ..
Hade de vart för några månader sen så hade jag vart ledsen och sagt att jag älskar
honom fast han hade nån annan , Men jag gör inte de , jag älskar han inte , jag hatar honom.
Hata är ett starkt ord men så är det verkligen.
Alla svek av otrohet och lögner är gone forever , jag behöver inte behandlas på de viset.
Ett förhållande går inte ut på att bråka jämt, vara otrogna och ljuga för varann.
Är så trött på de. Jag har hittat någon som bryr sig, äntligen !

Sam
Det har gått fort men inget jag stör mig av. Du behandlar mig med respekt, en sån himla underbar
kille som man kan lita på . Du är en underbar skapelse som har ett hjärta av guld.
Du är bara så helt underbart snäll och jag har roligt med dig . 2 timmar i telefon med dig
gå så fort , vi pratar om allt. Du förstår mig och bryr dig om mig. Jag är inte van så
det tar ett tag och smälta. Du är som en överaskning, man får aldrig nog. ;)



Annars så händer det inte så mycket just nu . Jag har vart sjuk ganska länge men jag
hoppas jag frisknar till tills imorgon. Då ska jag åka till tärnsjö ..
Jag har också sökt in på vuc och hoppas jag får börja i skolan snart !
Har inte så mycket mer att säga för idag
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0